Kontakt

Numer tel: 506 830 503

E-mail: fittechserwis@gmail.com

[contact_form]

13 odpowiedzi na „Kontakt

  1. malwina pisze:

    brak

  2. jacek pisze:

    Witam,
    nie działa mi wyświetlacz/komputer od York’a x202. W serwisie za wymianę chcą 500 złotych 🙁 Czy mogę liczyć że gdzieś wymienią mi to taniej?

    Pozdrawiam
    Jacek Zieliński

  3. Przemysław Graczyk pisze:

    Bardzo miła obsługa serwisu.Bez problemowy kontakt telefoniczny, konkretne doradztwo w usunięciu usterki. 100% polecam ten serwis.

  4. kasia pisze:

    witam
    moja bieznia reebok i run zatrzymuje sie w trakcie wejscia na nia.sama dziala bez problemu i chodzi cicho.pas byl wymieniony ale na uzywany w dobrym stanie jest naciagniety i nasmarowany wiec noe wiem gdzie jest problem?!

  5. Kasia pisze:

    Witam
    Przetarła się linka w airwalkerze podtrzymująca pedal. Czy zajmujecie się takimi naprawami?

  6. Ada pisze:

    Dzień dobry.
    Mam problem z bieznia domowa firmy Hertz js-50000. Odkupilam ja używana i ćwiczyłem zaledwie 4 razy, wszystko działało. Teraz po włączeniu jest ciągły sygnał jakiś ostrzegawczy i nie można przełączyć szybkości biezni( tylko poziom 1). Jak chce wejść w inne opcje to ciągle jest ten sygnał. Niestety nie mam do niej instrukcji obsługi. Proszę o pomoc. Poprzedni właściciel raczej jej nie smarowal bo jak pytałem się o to gdzie to nie bardzo wiedział.

  7. Natali pisze:

    Witam posiadam orbitrek thorn 410 jednak pobita jest szybka w wyswietlaczu i nie reaguje na dotyk przez co nie mogę wybrać żadnej opcji . Czy jest możliwość zakupu nowego szkiełka dotykowego ?

  8. Piotr pisze:

    Witam potrzebuje pomocy bierznia Pro-form po wlaczeniu zasilania przechodzi w jakis tryb awaryjny pika jak by ktos naciskał przyciski podnosi pas bierzni maksymalnie do góry i opuszcza na dół nadtepnie ustawia nachylenie na 3i wyswietla komunika 5b brak reakcji consoli.proszę o pomoc

  9. Piotr pisze:

    Witam.
    Kupiłem nową bieżnie urbogym v520m i po godzinnym biegu nagle bieżnia gwałtownie stanęła a na wyświetlaczu zniknęły napisy i tylko święci się na niebiesko. Nic nie działa. Co mogło się stać ? Proszę o pomoc.
    Piotr.

  10. Moreq pisze:

    Witam, bieżnia inCondi 5000i pracuje normalnie po jakimś czasie wyskakuje błąd e06 oznaczający brak komunikacji wyświetlacza, po wyjęciu z gniazdka błąd resetuje się po kilku minutach, to już druga bieżnia w której mam ten sam problem, proszę o podpowiedź jak rozwiązać ten problem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


4 × = osiem