Przyczyną tego typu awarii jest brak smarowania przegubów , które w wyniku tarcia tworzą luzy między osią przegubu a tuleją mosiężną. Wymaga to fachowej obróbki skrawaniem polegającej na toczeniu osi i tulei z brązu oraz ponownym wprasowywaniu. Tak zregenerowane przeguby ramienia powinny być na nowo uszczelnione specjalnymi podkładkami i oringami, aby wyeliminować rozbryzgi smaru na panele podłogowe.
-
Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
- Paweł Szczech o Awaria silnika bieżni.
- Łukasz o Awaria silnika bieżni.
- Dawid o Awaria silnika bieżni.
- tomek o Awaria silnika bieżni.
- tomek o Awaria silnika bieżni.
Archiwa
- Listopad 2020
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Sierpień 2016
- Kwiecień 2015
- Marzec 2015
- Luty 2015
- Maj 2014
- Listopad 2013
- Październik 2013
- Wrzesień 2013
- Lipiec 2013
- Czerwiec 2013
- Luty 2013
- Styczeń 2013
- Grudzień 2012
- Październik 2012
- Wrzesień 2012
- Sierpień 2012
- Lipiec 2012
- Czerwiec 2012
- Maj 2012
- Kwiecień 2012
- Marzec 2012
- Luty 2012
Meta
Kategorie